Tuesday, December 11, 2012

Sarapan Churros...



Assalamualaikum...

Alhamdulillah saya masih lagi diberi nafas oleh Allah untuk meneruskan rutin seharian. Buat pengetahuan, album picasa saya sudah penuh. Saya baru membaca cara-cara untuk menambahkannya kembali tanpa bayaran. Banyak langkah-langkah yang perlu difahami. Masalah ini juga menyebabkan saya malas sangat nak buka blog. Post kali ini saya memang sudah lama letakkan sebagai draft dan sudah dimasukkan gambar.

Ya, saya peminat churro. Walaupun beberapa kali saya buat, memang tak pernah sama dengai kedai churro di sini. Cuma kali ini resepinya bolehlah untuk menghilangkan kempunan makan. Mudah dan cepat untuk disiapkan. Suami dan anak-anak juga suka. Tak pernah tak habis kalau buat. Cuma enak dimakan ketika panas dan boleh dimakan bersama coklat.



Churros sebelum digoreng

Ready to eat


No comments:

Post a Comment