Tuesday, August 26, 2014

Anak-anak genap 6 dan 3 tahun.

Assalamualaikum...

Tanggal 16 dan 18 Januari yang lalu, saya ada membuat 2 biji kek sempena menyambut hari kelahiran anak-anak. Walaupun sudah lewat untuk saya masukkan, tetapi memori itu tetap segar :) . Alhamdulillah untuk Ahmad Harraz saya buat buat cheesecake (saya akan cuba upload gambar kek Harraz) manakala Ahmad Zaki saya buatkan very rich and moist chocolate cake! Kami ada mengadakan majlis kecil-kecilan untuk anak-anak. Jemputan kepada rakan-rakan terdekat sahaja. InsyaAllah jika ada peluang dan ruang, saya boleh kongsikan. 

Ahmad Harraz dan Ahmad Zaki, semoga Allah sentiasa mengurniakan kesihatan tubuh badan yang baik supaya dapat beramal kebajikan, jadikanlah mereka anak-anak yang soleh dan bijak pandai, murahkan rezeki mereka, hiasi diri mereka dengan sifat-sifat mahmudah, lancarkan lidah mereka dengan bacaan Al-Quran... Ameen...



                                      



                                     



                                     
                                                               Abi tolong potongkan





No comments:

Post a Comment