Wednesday, September 28, 2011

Bertukar blog

Assalamualaikum...


Alhamdulillah setelah saya berfikir panjang, saya telah mengambil keputusan untuk memilih Blogger sebagai hosted software blog saya. Sebelum ini saya menggunakan Wordpress http://salwa8383.wordpress.com/. Keputusan diambil atas sebab-sebab tertentu. Salah satunya ialah kurangnya ilmu saya dalam ICT. Susahnya saya nak decorate blog yang lama supaya lebih menarik menyebabkan ianya jarang diupdate.


Harapnya dah ada blog yang baru ni, keraplah updatenya. Saya meminta jasa baik suami untuk meminjamkan buku-buku berkaitan blog ni. Terima kasih abang...sudah dipinjamkan 4 buah buku untuk saya.Sama ada saya tiada masa atau saya malas atau kedua-duanya menyebabkan blog ini tidak akan seperti yang saya impikan...


Selamat membaca...




Harraz yang pilih gambar ini..POCOYO!

No comments:

Post a Comment